Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 sierpnia 2011

Kufstein


Wczoraj nie udało mi się nic napisać, ponieważ po przyjeździe do Kufstein, zaznałem od razy austriackiej gościnności. Wczorajszy wieczór spędziłem z dobrym znajomym, który tu mieszka i pracuje. Na moje szczęście, zgodził się na to, żebym mógł u niego zostać na noc. Dzięki Tomek!




Wczoraj przejechałem 800km. Jadąc do Austrii, myślałem tylko o tym, żeby wreszcie zrobiło się chłodniej. Temperatura od rana wynosiła 35*C. Do Austrii wjechałem około 15.00. Po godzinie jazdy byłem już w Kufstein. Pogoda przez cała trasę była taka sama! Jak mi powiedział Tomek, wczorajszy dzień był najcieplejszym dniem tego lata! Ponoć rzadko się zdarzają tu takie temperatury! Super! Przywiozłem im tą pogodę z Włoch :)




Dziś zostaję jeszcze w Austrii, korzystając z tego, że Tomek chce mnie jeszcze u siebie przenocować. Wczoraj miałem okazję poznać jak się bawią Austriacy wieczorami. Oj, to był bardzo męczący wieczór! Dziś wstałem przed 10. Od razy uzupełniłem wpis!

Jutro startuję do Polski! Zostało mi ponad 1200 km. Jeżeli pogoda pozwoli, już niedzielny wieczór spędzę z rodziną! Oj tak!

Dziś mija miesiąc odkąd nie ma mnie w kraju! Pierwszy raz jestem tak długo poza Polską. Dziwne uczucie. Cieszę się, że już jutro będę tam gdzie moje miejsce! W Polsce!

Dwa dni temu mojej Hondzie stuknęło 60 000km. Nie zdążyliśmy nawet tego uczcić, a dziś ma już 61 300km. Wspaniały motocykl. Obiecuję, że jak wrócę, wyślę Cie na zasłużony odpoczynek.

2 komentarze:

  1. Trzeba mieć wielką odwagę, by realizować własne marzenia. Pokazujesz innym, że nie ma rzeczy niemożliwych. Gratuluję siły charakteru! Rodzina i przyjaciele muszą być z Cb dumni. Bezpiecznego powrotu do Polski, do domu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Z jednej strony nie chcę kończyć mojej podróży, ale znowu bardzo tęsknie za rodziną, znajomymi i za krajem...
    Wcześniej byłem trochę innym człowiekiem. Teraz już wiem jak chcę przeżywać swoje życie. Będę realizował swoje marzenia a przy tym chcę pomagać realizować marzenia innych. To mój plan.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń