Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 sierpnia 2011

Do przemyślenia.

Od jutra przenoszeni jesteśmy do centrum Madrytu, gdzie przez 2 tygodnie będziemy mieszkać i pracować ze wszystkimi wolontariuszami, którzy przyjechali z różnych części świata. Przez ten czas nie będę miał kontaktu z internetem. Dlatego do czasu mojego powrotu (22.08), to ostatnia wiadomość. Chciałem, żebyście choć trochę mogli poczuć atmosferę tego miejsca... To nie przypadkowo wybrane wideo...




Do pisania wrócę gdy przyjdzie czas powrotu do Polski. Wtedy znowu będę chciał żebyście byli ze mną! Będę o Was tu myślał. Dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Mati, 21 moje urodziny! Pamiętaj o wideo z Jurkiem dla mnie :> :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mati, az mi wspomnienia z koncertu wrocily! :) powodzenia i wykorzystaj czas na maxa! myslami jestem z Toba :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzym sie Mati! Współlokator...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Jutro zaczynam wracać do Was:) Mam nadzieje, że trochę tęsknicie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mati- nie troche! BARDZO TESKNIMY :** :)

    OdpowiedzUsuń