Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lipca 2011

Przystanek Bad Hersfeld



Pierwszy przystanek. W sumie nie tu gdzie planowałem, ale tak wyszło. Może nie potrzebnie spałem pod Wrocławiem na ławce przez 1h... może gdyby na UEKu mi szybciej poszło... W każdym razie jestem tu gdzie jestem! Przejechałem dziś troszkę ponad 1000 km. Tankowałem 7 razy! Trochę to denerwujące, ale przynajmniej można przez chwilę nogi wyprostować. Czoper, miałeś rację. Chce się spać... Ale wiesz czemu? Bo siedzieliśmy do 2.30!!!:) W Krakowie kupiłem sobie worek Kopiko. KopaMaTaKawa, ale pod Wrocławiem i tak już spałem;)

Podróż trwa już 16godzin. Nie chcielibyście mnie teraz widzieć... :) Jest tak źle, że nie chcieli mnie do restauracji wpuścić;) Zaraz pójdę coś z tym zrobić.

Asia, Ania, Beti, Plucio i Czoper! Dziękuję że mnie odwiedziliście i że chciało Wam się wstać o 5.30:) To dla mnie wiele znaczy! I w nagrodę, w zdjęciach które przesyłam, macie takie jedno specjalnie dla Was;)

Dziękuję wszystkim za wsparcie! Wiadomości, smsy, za telefony! Świadomość, że ma się wsparcie wśród znajomych, jest dla mnie bardzo budujące! DZIĘKUJĘ!

Poniżej link do zdjęć z dnia dzisiejszego. Uwaga! Zdjęcia monotematyczne;)

https://picasaweb.google.com/salwamateusz/Wyjazd?authkey=Gv1sRgCNTKjeyE6cTDUw#5634488085433123986

5 komentarzy:

  1. hahah Kopiko! powodzenia, mi nie daje rady :P na pewno nie jest z tobą tak źle, jeszcze spróbuj salsę odtańczyć :P kurde, źle to wygląda, moje rzeczy nie mieszczą się w walizce a twoje zmieściłeś na motorze...:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zależy od przyjętej perspektywy!:) Weź większą walizkę;) Spróbuj i powiedz czy coś się poprawiło w tej sprawie;)
    Salsę mówisz? hmm... w kombinezonie od motocykla... to byłoby coś! zaraz zobaczę jakie są kroki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mati! Mogłeś nagrać swoją ulubioną nutę. Na pewno nie pozwoliłaby Ci zasnąć. ;) Pamiętaj, że jak znudzi Ci się drużynowe zdjęcie to masz jeszcze drugie. Już niedaleko!!! Yeah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie! przeciez miales nagrane te piosenki :) wtedy na pewno bys nie zasnal! Mati pozdrawiam i sciskam zza wielkiej wody! Myslami jestem z Toba! uwazaj na siebie! szerokosci :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania i Ninja:) Moje ukochane! Nuta jest nagrana, nie da się słuchać w czasie jazdy. Za duży szum:) Teraz to już nie ważne! Zaraz Madryt!!!
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń