Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 października 2011

Wywiad w Radio Maryja

Miło jest znowu wstawić post na blogu... :)

Nie sądziłem, że jeszcze o moim projekcie pojawią się jakieś informacje w mediach. Nawet się nad tym nie zastanawiałem, bo też i po co. A tu niespodzianka! W piątek, na antenie Radia Maryja, na żywo, mogłem opowiedzieć o swojej podróży. Bardzo dziękuję osobą z Krajowego Biura Światowych Dni Młodzieży, którzy to zaproponowali mi udział w tej audycji! Mówcie co chcecie, ale to było bardzo miłe przeżycie. :)

Tu można posłuchać całej audycji:

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=27646

Dla mnie sezon się już zakończył. Już od 3 tygodni motocykl znajduje się na zasłużonym odpoczynku w serwisie. Ja natomiast pracuję nad dobrym rozliczeniem projektu. Pozostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. No i filmik!


Pamiętacie flagi które były ze mną m.in. w czasie mojej wyprawy przez Europę? Jedna z nich została na Monte Cassino. Drugą, oprawiłem w ramkę i powiesiłem w swoim pokoju w Krakowie - w mojej małej świątyni. Spoglądam na nią codziennie. I zawsze się uśmiecham. Tylko ona wie ile razem przeszliśmy. Wiatr, deszcze, grad, palące słońce... Na początku sezonu wyglądała inaczej. Ja również byłem trochę inną osobą. Tych kilka miesięcy nas zmieniło. Będzie mi o tym już zawsze przypominać.

2 komentarze: